Monument & Materiaal is goed bereikbaar per auto. In de buurt liggen twee parkeergarages: Westerhaven en Ossenmarkt. Op straat zijn parkeerplaatsen voorzien van een parkeermeter.

Vanaf Groningen Centraal Station kunt u bus 3, 35 of 39 nemen. Raadpleeg voor actuele informatie 9292ov.nl.

Lopend bereikt u Monument & Materiaal in ongeveer 15 minuten.

In nieuw venster weergeven

Hervonden Stad

Dit jaarboek wordt uitgegeven in samenwerking met de gemeente Groningen en behandelt archeologie, bouwhistorie en restauraties in Groningen. Doel is het onderzoek voor een breed publiek toegankelijk te maken en belangstelling op te wekken voor de Groninger geschiedenis. De boeken zijn te koop bij de Stichting Monument & Materiaal en de boekhandel.

Bekijk alle edities

Stadse Fratsen

Stadse Fratsen zijn archeologische rapporten van de Gemeente Groningen en Stichting Monument & Materiaal Groningen.

Bekijk alle Stadse Fratsen