Bouwmaterialen worden verkocht in de staat waarin deze zich bevinden (geen reparatie/geen restauratie)

Bouwmaterialen worden niet teruggenomen of geruild (alleen bij hoge uitzondering binnen veertien dagen minus 10% en alleen als dit van tevoren is overeengekomen)

{backbutton}

Corona

In verband met de corona-maatregelen hanteert Stichting M & M bij de verkoop van oude bouwmaterialen op dit moment een aangepaste werkwijze.

Bent u op zoek naar bepaalde bouwmaterialen, stel uw vraag dan via de mail en vermeld daarbij zoveel mogelijk relevante gegevens (zoals bouwjaar huis, gewenste afmetingen, paneelindeling bij deur, uw contactgegevens). Wij zoeken dan passend bouwmateriaal voor u op en sturen u een voorstel voorzien van afbeeldingen retour. Een bezoekafspraak (bij voorkeur op dinsdag of woensdag) kan daarna via de mail of telefonisch gemaakt worden.

Vanwege beperkte bezetting op het kantoor wordt de mail voornamelijk op dinsdag en woensdag beantwoord.

Een algemene rondleiding is op dit moment niet mogelijk.

Telefoon: 050 – 314 62 46