Rentenierswoning uit 1860-1880 te Kolham

In 2001 heeft de eigenaar van het huis een houten schouw gekocht bij de Stichting Monument & Materiaal. De schouw is afkomstig uit de voormalige Fromaborg te Wirdum. Deze borg is in 1997 gesloopt. De geschilderde gemarmerde schouw uit circa 1850 - 1870 is nog helemaal in originele staat. Daarnaast heeft de eigenaar al eerder bij de Stichting houten buitenluiken en een ombouw voor de voordeur gekocht.

kolham1
Rentenierswoning
 kolham4
Schouw
 kolham2
 Buitenluiken
 kolham3
 Voordeur met ombouw

Ik wil komen kijken, hoe gaat dat in z'n werk?

Wat zoekt u?

Geef duidelijk aan wat voor materiaal u zoekt (inclusief gewenste afmetingen) en stuur bij voorkeur één of meer foto’s mee van het pand waarvoor het is bedoeld. Er wordt gekeken naar tijd en stijl.

Maak een afspraak

Let op: Bezoek aan het depot is alleen mogelijk op afspraak! Verkoopdagen zijn woensdag en vrijdag, tot ongeveer 13.30 uur.

Telefoon: 050 – 314 62 46

Kom langs!

U bent welkom op het afgesproken tijdstip en wordt ontvangen door één van onze medewerkers. Het adres is Westerbinnensingel 48 te Groningen. Let op: betaald parkeren!