Monument & Materiaal is goed bereikbaar per auto. In de buurt liggen twee parkeergarages: Westerhaven en Ossenmarkt. Op straat zijn parkeerplaatsen voorzien van een parkeermeter.

Vanaf Groningen Centraal Station kunt u bus 3, 35 of 39 nemen. Raadpleeg voor actuele informatie 9292ov.nl.

Lopend bereikt u Monument & Materiaal in ongeveer 15 minuten.

In nieuw venster weergeven

Corona

In verband met de corona-maatregelen hanteert Stichting M & M bij de verkoop van oude bouwmaterialen op dit moment een aangepaste werkwijze.

Bent u op zoek naar bepaalde bouwmaterialen, stel uw vraag dan via de mail en vermeld daarbij zoveel mogelijk relevante gegevens (zoals bouwjaar huis, gewenste afmetingen, paneelindeling bij deur, uw contactgegevens). Wij zoeken dan passend bouwmateriaal voor u op en sturen u een voorstel voorzien van afbeeldingen retour. Een bezoekafspraak (bij voorkeur op dinsdag of woensdag) kan daarna via de mail of telefonisch gemaakt worden.

Een algemene rondleiding is op dit moment niet mogelijk.

Telefoon: 050 – 314 62 46