Monument & Materiaal is goed bereikbaar per auto. In de buurt liggen twee parkeergarages: Westerhaven en Ossenmarkt. Op straat zijn parkeerplaatsen voorzien van een parkeermeter.

Vanaf Groningen Centraal Station kunt u bus 3, 35 of 39 nemen. Raadpleeg voor actuele informatie 9292ov.nl.

Lopend bereikt u Monument & Materiaal in ongeveer 15 minuten.

In nieuw venster weergeven

Corona

In verband met de verlenging van de lockdown is de Stichting Monument & Materiaal gesloten tot en met eind maart 2021. Vragen per email naar oude bouwmaterialen worden een keer per week wel beantwoord, maar het maken van afspraken om het materiaal hier te komen bekijken is niet mogelijk. Wel kunt u aan de hand van de door ons toegestuurde foto’s een keuze maken. Vervolgens kunt u ons bellen om een afspraak te maken voor het  betalen en ophalen van het materiaal, dat wij dan voor u klaar zetten.