deuren-depot-binnendeuren.jpgD227.jpgB045.jpgF013.jpgE004.jpgJ422.jpgX173.jpgJ431.jpgD020.jpgJ371.jpgX726.jpgC328.jpg

Met enige trots kan Monument & Materiaal zeggen dat zij de grootste collectie 19e-eeuwse binnendeuren van de provincie Groningen in depot heeft. Al bijna dertig jaar zijn enthousiaste medewerkers van de stichting bezig met het redden van 'oud' bouwmateriaal.

Corona

In verband met de verlenging van de lockdown is de Stichting Monument & Materiaal gesloten tot en met 9 februari 2021. Vragen per email naar oude bouwmaterialen worden een keer per week wel beantwoord, maar het maken van afspraken om het materiaal hier te komen bekijken is niet mogelijk. Wel kunt u aan de hand van de door ons toegestuurde foto’s een keuze maken. Vervolgens kunt u ons bellen om een afspraak te maken voor het  betalen en ophalen van het materiaal, dat wij dan voor u klaar zetten.